21.07.2011

Drucker, Peter F. Management strategic / P. F. Drucker; trad.: C. Crişan. – Bucureşti : Teora, 2001. – 183 p.


Cartea de faţă este o lucrare care învaţă ce să faci în mod concret. Ea se ocupă de sarcinile economice pe care trebuie să şi le asume orice firmă dornică să obţină performanţe şi rezultate. După cum afirmă şi autorul cărţii, managementul strategic (managing for results) este prima carte care se ocupă de ceea ce în prezent se numeşte „strategia firmei”. Cartea face primul pas spre studierea organizată a performanţelor economice la nivelul firmei. Niciodată nu a fost mai multă nevoie de o asemenea disciplină ca în ziua de azi, cînd mediul economic, social, economic, tehnologic şi politic în care operează firmele se modifică cu mare rapiditate.
Sunt trei capitole: Cunoaşterea propriei firme; Valorificarea ocaziilor; un program pentru obţinerea performanţelor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu