Această carte este destinată tuturor celor care au absolvit specialităţi ce ţin de Publicitate, şi Marketing, dar şi tuturor celor care vor să facă o carieră în acest domeniu.
Cartea include 17 capitole în care sunt incluse elemente ce ţin de crearea unei bune imagini a diferitor instituţii, dar şi crearea unei bune imaginii în rîndul utilizatorilor. După cum afirmă însăşi autorul cărţii „într-o agenţie, cel mai greu departament de condus, de administrat şi de creat este departamentul de creaţie. Acesta e cel mai valoros şi cel care aduce premiile şi banii în agenţie.”
Astfel, lucrarea de faţă tratează subiecte ce ţin de crearea unui brand, mesaj şi creaţia publicitară, slogan, design grafic pe de o parte, în care este reflectată „publicitatea, ideile cele mai creative şi cele mai eficiente.” Aici se vorbeşte despre mesajul publicitar, care „este o haină pe care o faci la comandă şi care trebuie să spună despre tine ceea ce doreşti tu”. Pe de altă parte, sunt abordate şi subiecte ca producţia şi difuzarea radio şi TV, inserţiile şi machetele de presă scrisă, relaţiile cu media, în care se vorbeşte despre „publicitatea la radio”, de exemplu. Aici se vorbeşte despre spoturile publicitare a diferitor companii în mass-media, creativitatea celor care fac aceste spoturi etc.
La fel se menţionează şi despre crearea diferitor evenimente de companie, organizarea diferitor evenimente de diverse firme, date… cu diferite ocazii, cum ar fi „lansarea unui produs”, „final de an”, „atingerea / finalizarea celui mai înalt punct al unei construcţii” etc.
Capitolele cu privire la Relaţia agenţiei cu clienţii şi furnizorii şi Relaţia agenţiei cu angajaţii proprii sunt, poate, cele mai importante în activitatea unei organizaţii. Aici sunt menţionate diverse detalii cu privire la o bună funcţionare a organizaţiei atît la nivel intern, cît şi în ceea ce priveşte relaţia cu clienţi.
Cel mai important lucru e că la începutul fiecărui capitol sunt recomandate cîte un secret, care ar veni ajutorul celor interesaţi de marketing si PR. Afirmaţia precum că „…dacă toate agenţiile de publicitate ar şi să facă creaţie publicitară adevărată, atunci toată reclama din lume ar genera vînzări spectaculoase şi toată lumea ar cumpăra de toate” este una interesantă. De aici şi necesitatea unui manual în care să trateze astfel de subiect, cu atît mai mult că este recomandată şi începătorilor. Pentru cei ce doresc să lucreze într-o agenţie de publicitate şi pentru clienţii care doresc să colaboreze mai bine cu agenţiile lor de publicitate este esenţial să înceapă să „păsărească” de specialitate.
Autorul cărţii recunoaşte că „în această carte nu vei găsi răspunsuri perfecte la întrebările tale, dacă cumva ai. Poate că sunt şi astfel de răspunsuri, chiar dacă nu asta mi-am dorit. Lasă să fie şi greşeli!. Poate nu chiar greşeli, dar, cu siguranţă, interpretări.”