11.07.2011

Principiile marketingului / Ph. Kotler; G. Amstrong, J. Saunders, V. Wong; trad.: D. Criste, R. Costescu. – Bucureşti: Teora, 1998. – 1135 p.


Marketingul este acea funcţie a organizaţiei care identifică nevoile şi dorinţele clienţilor. Scopul activităţii de marketing este de a-i satisface pe clienţi într-un mod profitabil, prin realizarea unor legături avantajoase cu aceştia. După cum afirmă profesorul Stephen Nurnett, „într-o organizaţie cu adevărat axată pe marketing, nu poţi preciza cine anume formează compartimentul de marketing. Fiecare angajat al acesteia trebuie să ia decizii ţinînd seama de impactul lor asupra consumatorului.”
Autorii cărţii vorbesc despre Marketing şi procesul de marketing; Cadrul activităţii de marketing, Compartimentul cumpărătorului; Strategia de bază; Produsul; Preţul; Promovarea; Distribuţia. Sunt prezentate şi cîteva studii de caz.
Cartea poate fi consultată în Sala de lectură a Bibliotecii Municipale "B. P. Hasdeu" (Sediul Central) din Chişinău.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu