22.10.2010

Corespondenţa comercială în limba germană / J. Boelcke, B. Straub, C. Carrère, P. Thiele; trad.: A. Bărbulescu.

Manualul de Corespondenţa comercială în limba germană este o publicaţie a editurii Niculescu, Bucureşti, fiind publicată în 2001.
Această carte vizează facilitatea studiului individual, dar, în egală, măsură poate fi utilizată în cadrul unui învăţămînt colectiv (brevete tehnice superioare, şcoli de secretariat, de comerţ, formare permanentă etc.).
Manualul Corespondenţa comercială în limba germană se doreşte a fi o lucrare de referinţă pentru toţi cei care se confruntă cu corespondeţa comercială.

Sursa imaginii: www.niculescu.ro

Constantinescu, I. Limba franceză : manual de corespondenţă comercială şi de corespondenţă în domeniul turismului.


Lucrarea a fost editată în Bucureşti de Editura Economică în anul 1999.

Manualul include reguli de gramatică, eticheta în corespondenţa de afaceri în limba franceză şi este o carte utilă tuturor celor ce sunt interesaţi de studierea limbii franceze, dar mai cu seamă interprinderilor care colaborează cu diverse instituţii franceze sau care folosesc limba franceză ca mijloc de comunicare cu diverse instituţii străine.

Sursa imaginii: www.librarie.net

Loria-Rivel, Gustavo-Adolfo. Limba spaniolă : Corespondenţa de afaceri. - Iaşi : Polirom, 2005. - 198 p.

Scurtă Introducere
Manualul de corespondeţă comercială în limba spaniolă îşi propune să familiarizete vorbitorii de limbă română cu termeni şi exemple ce ţin de termeni comerciali în limba spaniolă. Sunt prezentate şi ilustrate cele mai importante categorii ale corespondenţei comerciale, ce includ întrgul proces de vînzare-cumpărare - începînd cu oferta produsului, continuînd cu comanda şi documentele de expediere şi terminînd cu documentele de plată -, precum şi alte tipuri de scrisori comerciale, între care : reclamaţii, corespondenţa legată de asigurări, resurse umane, bănci, şi închirierea de imobile. Un capitol este dedicat unei noi ramuri a corespondenţei de afaceri: e-mail-urile comerciale şi textele folosite în paginile web şi în vînzările on-line.

Sursa imaginii: www.polirom.md

Loria-Rivel, G-A. El español en serio : Curs practic de limba spaniolă. - Iaşi : Polirom, 2005. - 190 p. - Ed. a 2-a, rev.

Spaniola este a patra limbă din lume din punctul de vedere al numărului de vorbitori (400 de milioane de oameni).
Lucrarea în cauză presupune 18 lecţii, care la rîndul lor, fiecare lecţie cuprinde vocabular, expresii, gramatică, exerciţii. Prin gramatică se înţelege noţiuni de fonetică, pronunţie, morfologie şi sintaxă.
Manualul sintetizează gramatica limbii spaniole clasice şi moderne şi poate fi folosit cu succes de către cei care doresc să înveţe această limbă. Vocabularul utilizat în texte este cel întrebuinţat zilnic în diferite situaţii de comunicare şi domenii de activitate. Exerciţiile, însoţite de răspunsuri, constituie un excelent mijloc de autoevaluare.
Sursa imaginii: www.polirom.ro